poniedziałek, 6 lutego 2012

Po raz pierwszy :)

Pierwszy wpis zawsze jest bardzo trudny. Czy ma to być powitanie, czy od razu przejście do sedna sprawy? Długo nad tym myślałam i chyba najpierw napiszę kilka słów o sobie :) Mam na imię Monika, mieszkam we Wrocławiu, choć rodowitą Wrocławianką nie jestem, ale razem z mężem (bardziej przyszłym niż obecnym) wychowujemy tu córkę Wiktorię. Moją pasją zawsze była muzyka, ale po zaprzepaszczeniu kilku szans, zainteresowała mnie kosmetyka. Początkowo było niewinnie, zaczęło się od bycia konsultantką w pewnej znanej firmie kosmetycznej, szkoleń kosmetycznych i kiedy nadszedł czas wyboru studiów... wybrałam muzykologię, trochę przez wzgląd na zainteresowania, a trochę przez sytuację materialną. Równocześnie uczęszczałam do policealnego studium kosmetycznego, starając się zdobyć tytuł Technika Usług Kosmetycznych. W międzyczasie ukończyłam dwa kursy: "Manicure, pedicure" oraz "Tipsy- zdobnictwo paznokci" uzyskując tytuł Stylistki Paznokci. Mimo zdobytych umiejętności bardzo chciałabym kształcić się dalej i wybrać się na Kosmetologię. Czy moje plany i marzenia się spełnią, czas pokaże. Jednak udzielam się aktywnie w Internecie na portalach kosmetycznych oraz działam w Mobilnym Gabinecie Kosmetycznym Monique. Dziś chciałabym zaprezentować swój artykuł, który ukazał się na stronie popularnego niegdyś pisma Kosmetyka Profesjonalna- Kosmetyczka- zawód z pasją.

Życzę miłej lektury i pozdrawiam!

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)

W razie pytań proszę o kontakt:)