czwartek, 8 listopada 2012

B-lift od BeautyManagement

Przedłużyło mi się "jutro". Miałam napisać i nie wyszło, ale już nadrabiam zaległości. Dziś B-lift.  Cała seria ma bardzo estetyczne, poręczne opakowania. Producentem jest Syrio Pharma S. p. A. Mediolan, Dystrybutorem w Polsce jest Effa SP. z o. o. w Warszawie.

MikroŻel Liftingujący pod Oczy.

Zawsze jak widzę, że coś "liftinguje" to chce mi się śmiać, a to dlatego, że ciągle jeszcze nie przykłada się wagi do poprawnego użycia pojęć. Lifting to zabieg chirurgiczny, więc jakim magicznym sposobem krem wykona nam taką operację :D Krem może liftować :) To taki szczegół, żeby recenzja nie była za ładna :D

Mikrożel był jedynym produktem, który testowałam sama na sobie, resztę przetestował mój mężczyzna (oczywiście trzeba było mu przypominać, żeby się posmarował). Spodobał mi się ten produkt i żałuję, że niestety już mi się skończył. Nie wiem czy to faktycznie jego właściwości czy masaż, który codziennie wieczorem wykonywałam, ale oczy mam wypoczęte, kondycja skóry uległa poprawie, "worki" zniknęły :) Nie wiem jak ze zmarszczkami, bo należę do grona szczęściar, które takowych nie posiadają (ach musiałam się pochwalić).



Plusy:
-bez parafiny
-bez parabenów
-bez sztucznych barwników i zapachów
-przyjemna konsystencja
-łatwo i szybko się wchłania

Minusy:
-cena (98zł za 15ml)

Ocena 9/10 
Czy kupiłabym? Gdybym wygrała te 50 milionów w totka to caaaałą paletę nawet :D

Liftingujący Preparat do Szyi i Dekoltu.

Dalej pachnie mi trochę szpitalem, trochę babciowym kremem. Dla mnie troszkę za mocny, ale testerowi się podobał. Określił odczucia po nałożeniu "coś mnie tak ściąga". Jak ściąga, znaczy, że efekt osiągnięty.  Konsystencja troszkę bardziej zwarta od kremu. Bez barwników, a mimo to żółty? Ano żółty, ponieważ żółty kolor, mają niektóre substancje w nim zawarte, ale on sam nie jest sztucznie barwiony. Zawiera filtry :)



Plusy:
-bez parafiny
-bez parabenów
-bez sztucznych barwników i zapachów
-łatwo się wchłania

Minusy:
-cena (180zł za 50ml)
-zapach - dla mnie nie do przejścia :P

Ocena 7/10
Czy kupiłabym? Być może za parę lat, będzie mi potrzebny i będę robić wszystko, żeby go zdobyć :)

Wzbogacony Krem Liftingujący do Twarzy.

Kremu również używał mężczyzna i trochę mu się poprawiło :D Twarz wydaje się mniej zmęczona, skóra jest w lepszej kondycji. Ma fajną konsystencję, dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu. Używałam go średnio co trzeci dzień, nie podrażnił mnie nawet po zabiegu, który sobie zafundowałam. 


Plusy:
-bez parafiny
-bez parabenów
-bez sztucznych barwników i zapachów
-łatwo się wchłania

Minusy:
-cena (160zł za 50ml)

Ocena:  8/10
Czy kupiłabym? Krem również tak jak żel przypadł i do gustu, więc mogłabym się nad tym zastanowić :)



W konkurencji najlepszy produkt z serii wygrywa Mikrożel pod oczy :D

Wszystkie produkty można kupić w sklepie internetowym BMSalonOnline.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)

W razie pytań proszę o kontakt:)