sobota, 17 listopada 2012

Francja elegancja czyli Bioderma Laboratoire Dermatologique

Wczoraj o godzinie 8 rano, kiedy cała rodzinka smacznie przewracała się na drugi bok, zawitał do nas kurier i wręczył mi paczkę. Zaspana podziękowałam, zaczęłam rozpakowywać i... obudziłam się, widząc co jest w środku :D Dostałam do testowania, jako jedna z 10 osób, serum hialuronowe HydrabioSerum od Biodermy w bardzo ładnym pudełku (kochamy pudełka :D). 


W tym ładnym pudełku było: Hydrabio Serum, list, katalog produktów oraz dwie próbki: kremów o bogatej i lekkiej konsystencji.


Testowanie już zaczęłam, więcej o tym wkrótce. Na razie zapowiada się obiecująco :)

Na blogu Śliwki Robaczywki trwa Nepalski Tydzień Mydlany, do wygrania ręcznie robione mydła z Nepalu. Wszystkim ciekawym takich wyrobów polecam tam zajrzeć :) Ja na pewno wezmę udział :)


Życzę wszystkim udanego weekendu :)





1 komentarz:

Dziękuję za pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)

W razie pytań proszę o kontakt:)