wtorek, 4 grudnia 2012

Bioderma Hydrabio Serum

Wspominałam już wcześniej, że jako jedna z dziesięciu osób z Polski dostałam do testowania serum Biodermy. Dziś kilka słów o nim :)

Borykam się z problemem suchej skóry, bywa różnie, raz jest lepiej, raz gorzej. Staram się zawsze dbać o skórę, żeby uniknąć niespodzianek. W takich przypadkach dużo daje odpowiedni dobór kosmetyków. Szczerze powiem, że nie wierzyłam, że jest to dobry kosmetyk, bo nie lubię mydlenia oczu ludziom, gadaniem o dermokosmetykach, niestety w Polsce nie ma przepisów regulujących tę kwestię, ale do rzeczy.

Serum ma przyjemną konsystencję, bardzo dobrze się wchłania, pozostawia uczucie nawilżonej skóry do wieczora. Stosowałam je pod krem, co dawało dodatkowy efekt, po użyciu skóra od razu była wygładzona. Co do próbek kremów, które dostałam, zdecydowanie bardziej podoba mi się ta "uboższa wersja" (ze względu na brak parafiny), ma lepszy skład, choć obie zawierają parabeny, sztuczny zapach i pochodne sylikonów. Moim zdaniem z takimi dodatkami, nie ma co mówić o dermokosmetykach, ale póki nie ma jasno napisane jak taki dermokosmetyk powinien wyglądać, nie można się tego czepiać. Przedstawiam zdjęcia składów tych próbek, zdjęcia zawartości i przednich stron zostały usunięte :(



Poniżej konsystencja, opakowanie serum. Podoba mi się, wygodna pompka z serum, którą dodatkowo można zablokować :)


Plusy:
-nie zawiera parafiny
-nie zawiera parabenów
-dobrze się wchłania
-dobrze się rozsmarowuje
-wygodne opakowanie


Minusy:
-zawiera sztuczne zapachy
-szybko się kończy :P

Czy kupiłabym to serum? Tak :) i jeśli ktoś ma na nie ochotę, to proszę brać bez wahania. Naprawdę daje uczucie długotrwałego nawilżenia. Jest też dobre pod makijaż, nie roluje się, a podkład dobrze się na nim trzyma :D

3 komentarze:

  1. Też właśnie kupiłam, ciekawa jestem jak u mnie zadziała, wykończę serum Dermedica i biorę się za Biodermę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dla mnie jest fajne, mam nadzieję, że też będziesz zadowolona :D

      Usuń
  2. Z pewnością, zbiera same pozytywne opinie na blogach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)

W razie pytań proszę o kontakt:)